• Gratis verzending boven de € 100,-
  • Vóór 12:00 besteld, vandaag verzonden.
  • 100% Duurzame, natuurlijke materialen
Gratis verzending boven de € 75,-
Vóór 12.00 uur besteld, vandaag verzonden.
100% Duurzame, natuurlijke materialen
Onze Webwinkel is tijdelijk gesloten. Nieuwe bestellingen worden niet in behandeling genomen.

Klantenservice

Verzenden & Retourneren

Wat zijn de verzendkosten?

  • Binnen Nederland zijn de zijn de verzenkosten € 5,95. Boven de € 40,- zijn de verzendkosten gratis.
  • Verzendkosten naar België en Duitsland zijn € 7,95. Boven de € 75,- zijn de verzendkosten gratis.
  • Verzendkosten naar Oostenrijk zijn € 10,95. Boven de € 100,- zijn de verzendkosten gratis.

Met welke vervoerder verzenden jullie je pakketten?

  • Pakketten binnen Nederland worden met DHL verzonden. Buiten Nederland met DPD.

Wanneer wordt mijn pakket verzonden?

  • Als wij je bestelling voor 12.00 uur op werkdagen hebben ontvangen geven wij je pakket dezelfde dag nog af bij het servicepunt. Bestellingen die later binnenkomen worden indien mogelijk ook nog dezelfde dag afgegeven anders uiterlijk de werkdag erna.
  • Bestellingen van EVE kids worden dezelfde dag doorgegeven aan de leverancier. Deze verstuurd de producten doorgaans binnen 1 à 3 werkdagen.
  • Bestelling van de Hap Box wordt dezelfde dag doorgegeven aan de leverancier. Deze verzameld de bestelling en worden eens in de 2 weken verzonden per koerier.

Wat is de levertijd?

  • De bezorgingen via DHL worden in 98% van de zendingen binnen 24 uur geleverd. Pakketbezorging wordt steeds drukker dus het kan wel eens voorkomen dat je bestelling iets later wordt bezorgd. Betreft het een spoedlevering dan even contact met ons op.
  • Indien er een cadeau- of verrassingspakket is besteld kan de levertijd 1 á 2 werkdagen later zijn.
  • Bestellingen van EVE kids worden doorgaans binnen 24 geleverd nadat ze zijn verzonden door de leverancier. Uiteraard ontvang je hier een track& trace nummer van, zodat je de bestelling kunt volgen.
  • De levering van de HAP BOX ligt tussen de 1 en 3 weken.

Is afhalen mogelijk?

  • Afhalen is mogelijk, deze optie is beschikbaar bij het afronden van je bestelling. Let wel, afhalen is alleen mogelijk op afspraak. Gewenste afhaaldatum en tijdstip kan in het opmerking veld worden toegevoegd. Ophaalmogelijkheden zijn op werkdagen tussen 15.00 en 18.00 uur met uitzondering op donderdag dan tussen 09.00 en 13.30 uur. Ophalen in de avonduren kan ook maar altijd in overleg. Wij zullen altijd telefonisch contact met je opnemen om de afspraak te bevestigen.
  • Afhalen van de producten van EVE kids is mogelijk alleen zullen er achteraf nog verzendkosten € 5.95 in rekening gebracht worden, dit geldt niet voor de HAP BOX.

Binnen welke tijd kan ik mijn product(en) retourneren?

  • Vanaf het moment dat je een producten(en) hebt ontvangen, heb je de producten 14 werkdagen op zicht. De datum van de poststempel geldt. Na 14 dagen op zicht vervalt de zichttermijn en wordt de koopovereenkomst definitief. Retourneren is dan niet meer mogelijk. Zie ook onze pagina m.b.t. het herroepingsrecht.

Kan ik een product ruilen?

  • Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@fairbabybeginnings.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
    Deze bedragen € 5,95 binnen Nederland en € 7,95 in Duitsland en België, € 10,95 in Oostenrijk.

Ik heb geen verzendkosten betaald i.v.m. een bestelling boven de € 40,- maar ik stuur een deel van de producten retour. Moet ik dan alsnog verzendkosten betalen?

  • Is je bestelling gratis verzonden maar kom je onder de € 40,- na het retourneren dan zullen wij achteraf nog
    € 5,95 verzendkosten in rekening brengen. Dit bedrag zal verrekend worden met het terug te betalen bedrag. Voor België en Duitsland geldt dit als de bestelling onder een bedrag van € 75,- komt en voor Oostenrijk als het bedrag van de bestelling onder de € 100,- komt.
  • Dit geldt uiteraard niet als er sprake is van een verkeerd geleverd of beschadigd product.

Is er sprake van retourkosten?

  • Ja er is sprake van retourkosten, deze komen voor rekening van jezelf en zullen verrekend worden met de retour gestuurde producten. De retourkosten bedragen € 5,95 binnen Nederland en € 7,95 binnen Duitsland en België. Voor Oostenrijk zijn de retourkosten € 10,25.
  • Dit geldt uiteraard niet als er sprake is van een verkeerd geleverd of beschadigd product.

Waar moet een retour aan voldoen?

  • Producten die geretourneerd worden moeten ongebruikt, ongedragen, ongewassen en onbeschadigd zijn.
  • Producten van NAÏF kunnen alleen geretourneerd worden als de verzegeling niet is verbroken.
  • Mochten wij een retour ontvangen die hier niet aan voldoet, dan kunnen wij deze helaas niet retour accepteren.
  • Wanneer je je retour opstuurt, bewaar dan altijd je Track & Trace bewijs totdat je retour verwerkt is! Als wij
    jouw retour hebben ontvangen zullen wij het bedrag binnen de wettelijke 14 werkdagen terugstorten op jouw rekeningnummer waarmee jij je order hebt betaald. Meestal is dit binnen 1 werkdag.

 Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd product heb ontvangen?

  • Als je de zending beschadigd bij je is afgeleverd of je hebt een verkeerd artikel ontvangen meldt dit dan zo snel mogelijk binnen 24 uur aan de klantenservice via: info@fairbabybeginnings.nl

Hoe kan ik mijn product(en) retourneren?

  • Meld je retourzending aan via https://fairbabybeginnings.shipping-portal.com/rp/.
  • Vul je postcode en Track & Trace / Ordernummer en klik vervolgens op de button ‘Start’.
  • In het volgende scherm staan je gegevens die eerder zijn ingevuld bij de oorspronkelijke zending. Je geeft hier de reden van het retour op en welke product(en) je wilt retourneren.
  • Wanneer alles is ingevuld klik je op ‘Volgende: Kies afleverpunt’. De dichtstbijzijnde inleverlocatie komt tevoorschijn door de ingevulde postcode. Wanneer je deze selecteert wordt de locatie opgeslagen.
  • Je bent nu bijna klaar met het indienen van je retour. Er wordt nog een overzicht weergegeven van de retourzending, de geselecteerde producten worden hier ook nogmaals weergegeven. De gegevens moeten dan nog geverifieerd worden en als alles akkoord is vink je de checkbox onderaan in het scherm aan en kies je voor ‘Volgende: Print retourlabel’.
  • Je retourlabel kan nu gedownload en geprint worden. Je levert het pakket in bij het gekozen servicepunt. Je levert je pakket in bij het gekozen servicepunt en vanaf dat moment is het voor Fair Baby Beginnings mogelijk om jouw retourzending terug te vinden.

Op welke tijdens zijn jullie telefonisch bereikbaar?

  • Wij zijn dagelijks telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 – 18.00 uur. Als je we niet in de gelegenheid zijn om op te nemen bellen we je zo spoedig mogelijk terug. Buiten deze tijden kun je contact opnemen middels het contactformulier op de site of via whatsapp-app. Wij nemen dan z.s.m. contact met je op, maar uiterlijk binnen 1 werkdag.
Contact
Fair Baby Beginnings
Email: info@fairbabybeginnings.nl
Telefoonnummer: 085 0608068
Contact
Copyright © 2024 Fair Baby Beginnings
visa betalingmastercard betalingideal betalingsofort betalingKlarna betaling
Website door Webstrategen.
usercartmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram